administratie en directie

website foto's 705
Mevr. Josianne Sachem, de telefoonstem van onze school.
Juf Josianne staat in voor de schooladministratie. Zij zorgt voor de schoolrekeningen, de briefwisseling, het opnemen en de bestelling van de maaltijden, …
De leerling- en leerkrachtadministratie is in haar handen.

Mevr. Pat Van Kemenade.
Juf Pat staat in voor alle administratieve ondersteuning en voor de boekhouding.  Zij zorgt vooral voor de bestellingen van schoolmateriaal, de abonnementen van tijdschriften, … en zij vervangt juf Josianne op maandag.

Mevr. Ruth Lommatzsch

Mevr. Sofie Van Buggenhout

Patrick
Dhr. Patrick Mehuys, directeur
In 1980 begon mijn onderwijzersloopbaan in ‘t Klein College in Oudenaarde. Anderhalf jaar later was het tijd om mijn legerdienst te vervullen. Daarna deed ik 15 jaar leerkrachtervaring op in het 6de leerjaar van de dorpsschool in Wortegem; vervolgens werd ik directeur in het Katholiek Basisonderwijs Oudenaarde. Daar werd ik directeur van twee dorpsscholen. Deze taak nam ik 13 jaar waar. Daarnaast kreeg ik er gedurende twee jaar coördinerende taken bij in het directiecomité van KBO. Dit directiecomité was een middenkader tussen directies en schoolbestuur, waar ik vooral de ‘externe’ relaties onderhield. Heel veel vergaderen! In 2010 wou ik nog een laatste uitdaging in mijn onderwijsloopbaan … een nieuw team, nieuwe ouders, nieuwe kinderen leren kennen en er mee op stap gaan … uiteindelijk bleek mijn bestemming de Sint-Vincentiusschool in Zwijnaarde te zijn. Ik trof het … een enthousiast team, lieve mensen, een school met een ‘hart’ voor kinderen! Ik hoop hier samen met het team een ‘open’ dorpsschool te mogen uitbouwen, waar kinderen gelukkig zijn, waar ouders ongedwongen kunnen binnen komen, en waar de band met het dorpsleven nooit veraf is.